ponedjeljak, 16. lipnja 2014.

Pozdrav pingvini!


Pozdrav i dobrodošli na otvaranje moga bloga:)! Nadam se da će vam se svidjeti. Blog još nije gotov, nažalost. No, ipak mislim da ćemo se svi dobro zabaviti. Ukoliko želite raditi na ovome blogu(ja sam jedini autor) možete mi se javiti na MW chatu ondje ću vam postaviti nekoliko pitanja ili se možemo čuti preko gmail-a. Moj gmail je luka.horvat2001@gmail.com.
Ako niste znali ja sam GFX dizajner na ovome blogu najveći uzori u GFX-u su : IvjakCP I Fico290. Ako niste znali Fico vise nažalost nemože raditi GFX jer mu je nešta bilo sa laptopom. Fico i Ivjak su stvarno dobri ljudi i pomognu kada treba kao što znate. Komentirajte ideje za moj blog ako možete. Vidimo se kasnije:D!
~LukaGFX

Broj komentara: 36:

  1. LOL najgori blog... nekuzim zasto i nije me briga, ali msm da bi bilo bolje da maknes to s bloga jer bi si mogo stvorit neprijatelje

    OdgovoriIzbriši
  2. Gledavsi tvoj blog i ovaj prvi post koji uopste nije vezan za cp nego za neke kao GFX dizajnere koji nadju izgled blog na internetu i preurede.Po dizajnu bloga blog je ok a ovo naljboji blogovi su skoru najgori zato sto pisu u mesecu jedno 5 posta dizajn im je ok.Ovaj najgori blog tobi trebao skloniti jer se brukas jer to nema nigde otisao sam na ovaj najgori blog i video da taj Darkic sto sto ga zoves Drkic pise postove skoro svaki dan dizajn mu i nije nesto ali se negleda dizajn nego postovi pa bi rekao da nije los blog nego boji a mozda i naljboji po pisanju postova o cp-u.

    OdgovoriIzbriši
  3. HAHAHA MENI NESTA KAZETE CP HRVATSKA POGLEDAJTE SVOJ BLOG PA MOJ NISTE MI NI DO KOLJENA

    OdgovoriIzbriši
  4. i jovan peric ja ga barem imam i ne trebas bit ljubomoran a cp hrvatska blog ti je na najnizem nivou

    OdgovoriIzbriši
  5. i ako je vezan uz gfx spomenuo sam samo one koji su mi bili uzor

    OdgovoriIzbriši
  6. I CP HRVATSKA MENI NESTA KAZES POGLEDAJ SEBE PRVO

    OdgovoriIzbriši
  7. i da ti kazem ja sam ga barem znao preurediti i Darkic misli da sve zna i da je umiošljen i neko ga treba spustiti

    OdgovoriIzbriši
  8. i najbolji blogovi su najbolji jer ime je dizajn odlican i nemaju pravopisnih gresaka i razumijemo sta pise tako da ak pokusavas ga braniti neces uspjeti

    OdgovoriIzbriši
  9. a mozdas i nije najbolji a bvranis ga jer ste srbini

    OdgovoriIzbriši
  10. Jovan Perišić koji ti kurac sereš kad nemaš blog i kažeš da drkic piše svaki dan postove pa normalno akd je balavac i nema obaveze kao ovi admini ovih najboljih blogovo. CP Hrvatska blog vam mogu hakirat kad god ocu i hakiro sma vam ga ali nemam pravo da ga mijenjam jer bi mi osobe veće od mene (po hakiranju) koje su me naučile da hakujem mogle sjebat komp. Ako mi nevjerujete evo vam dvije slike jedna od vaseg starog bloga i jedna od Drkicevog pa vi pušite kurac
    http://prntscr.com/3vnx6h
    http://i.imgur.com/1IymkKA.png

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja te nisam mislio povrijediti, ali u postu iznad si rekao da u komentare napisemo neke ideje za tvoj blog. Moj prijedlog je bio da uklonis "najgori blog" sa svog bloga. Nisi me odmah morao napasti u vezi toga.

    Takodjer rekao si da je moj blog jadan. Moj blog nije bio azuriran vec gotovo godinu dana.

    Citat: "i najbolji blogovi su najbolji jer ime je dizajn odlican i nemaju pravopisnih gresaka i razumijemo sta pise tako da ak pokusavas ga braniti neces uspjeti"
    Odgovor: Kada vec govorimo o pravopisnim pogreskama pogledaj svoj post iznad. Evo nekih pogresaka.

    1. Blog jos nije gotov, nazalost.
    2. Ako niste znali ja sam GFX dizajner na ovome blogu najveći uzori u GFX-u su : IvjakCP I Fico290.
    3. Ako niste znali Fico vise nažalost nemože raditi GFX jer mu je nešta bilo sa laptopom.

    Ispravci:

    1. Blog jos nazalost nije gotov.
    2. Ako niste znali ja sam GFX dizajner na ovome blogu. Najveći uzori u GFX-u su : IvjakCP I Fico290.
    3. Ako niste znali Fico vise nažalost ne može raditi GFX jer mu je nešto bilo sa laptopom.


    Objasnjenja:

    1. Pogresan redosljed rijeci.
    2. Pogresno slozena recenica.
    3. Neke rijeci koje pocinju sa cesticom ne pisu se odvojeno. Rijec nešta je srpskog podrijetla. Kada vec toliko nevolis srbe barem koristi hrvatske rijeci.



    Deluxe661 to što znaš kako dodavi sliku olovke na sliku mojega bloga nije hakiranje... Ako znas kako hakirati, hakiraj mi blog. Necu se ljutiti.

    P.S. Luka Horvat stvarno nisam mislio nista lose u vezi tvog bloga, samo sam ti preporucio da maknes "najgori blog" sa svog bloga jer bi si mogao stvoriti neprijatelje.

    OdgovoriIzbriši
  12. NE RIJEC NEŠTA NIJE SRPSKOG PODRIJETLA PICKA TI USTASKA MATERINA IDITE SVI RADITE PEDERI LJUBAV U KREVETU TO STO SI LJUBOMORAN NE MORAS VRIJEDATI ASSHOLE

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. čuj luka nemoj tako govoriti nitko ti neće htjeti biti autor. ja ću ti biti jer nemaš nijednog ali riječi pička ti ustanka materina i peder i asshole stavrno nisu bile potrebne. ja ću ti pomoć ali mislim da ne želim šefa koji prostači. P.S. prihvati me za autora ja ću te podržavati

      Izbriši
  13. I MOJ BLOG NIJE NJAJGORI OVO SU TRI TOP NAJGORA BLOGA I SIV SU SE SLOZILI
    1.DRKIC
    2.CP VIP
    I TVOJ

    OdgovoriIzbriši
  14. I JA NEAMM PRAVOPISNIH GRESAKA LJUBOMORNI LJUDI KAZU DA SAM LOS

    OdgovoriIzbriši
  15. ZATO TI JE BLOG JADAN A I BIO JE I PRIJE TAKO DA

    OdgovoriIzbriši
  16. meni kazes da imam najgori blog a tvoj je u top 3

    OdgovoriIzbriši
  17. tko je to svi koji kazu da je moj najgori blog, a nije niti azuriran pa koga vise briga za njega

    i da nešta se kaze u srbiji a nešto u hrvatskoj razlika je u zadnjem slovu

    btw nije pristojno sve pisat velikim tiskanim slovima

    OdgovoriIzbriši
  18. Ovako,molio bih vas sve da se prestanete vrijeđati i napadati,briga me je tko je prvi počeo,tko je kriv-tko nije,to je sasvim nevažno! Ja kao nešto stariji blogger ću reći da je ovo užas za CP Hrvatski,em je problem što nas je malo i sada se vi još vrijeđate. To je jednostavno nepodnošljivo za gledati,ako imate problem,riješavajte ga u pvt-u ili preko mailova,ja ne branim to ali dajte nemojte da se ovako brukamo. Nisam želio ovo napisati,ali eto morao sam.
    Uz štovanje svih,
    Mr Einstein4,vlasnik Einsteinov Club Penguin-a

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mr einsten4 je u pravu nemojte se svađati. umjesto svađe surađujte. što kažete na to?

      Izbriši
  19. i da ja nikada nisam rekao da imas najgori blog ja tebe uopce ne vrijedam ti stalno govoris da je moj blog najgori a ja uopce ne mislimda imas los blog... kako bih ga uopce mogao procijeniti kada jos nisi u potpunosti ni poceo pisati blog

    i samo da znas ni ja nevolim darkicev blog jer su mi neke rijeci nepoznate pa ga ponekad tesko razumijem... ali mene za to bas briga

    OdgovoriIzbriši
  20. aaaa sad sam tek vidio gdje je problem... kada sam napisao komentar ( citiram: LOL najgori blog... nekuzim zasto i nije me briga, ali msm da bi bilo bolje da maknes to s bloga jer bi si mogo stvorit neprijatelje.) ja nisam mislio ismijati tvoj blog... krivo smo se sporazumjeli, ja nisam želio reci da je tvoj blog najgori te da ga trebas izbrisati nego mi je bila smjesna ona stvar na blogu gdje stoje najgori blogovi, samo sam ti zelio reci da bi bilo bolje da to maknes s bloga kako si nebi stvorio neprijatelje ja te nisam zelio uvrijediti ja sam ti samo zelio reci nesto sto bih ja napravio.

    OdgovoriIzbriši
  21. Eto, slažem se sa MrEinstein4 - stanje u CP Hrvatskoj je ionako loše, a time što se sad vrijeđate po blogovima ne rješavate apsolutno ništa, naprotiv, pogoršavate situaciju, a to nam ne treba! Nadam se da ćete već jednom u toj svojoj glavi shvatit da vrijeđanje ne vodi nikamo! Razmislite malo o tome -.-

    OdgovoriIzbriši
  22. Draga moja djeco, ja neznam koji je vrag ušao danas u vas ali fino i pristojno bi vas molila da prekinete srat po komentarima, mislim da svi znamo gdje je mjesto za sranje. Kao da je važno jeli ovo najgori blog ili ne, to je njegova volja oće li ga pisati i šta će raditi s njim i tu mi nitko ne može ništa, također to kakav će bit dizajn i kakvi postovi. To jeli bolji njegov ili Darkićev blog, e u to neću ulazit ali znam da je Darkić malo neodgojeno psovačko derište, tako da... Tiho. Ako vam se dragi moji ljudi ne sviđa ovaj blog, vidite deski kutak? E tu vam se ako niste znali nalazi mali crveni x, pomaknite miš do tu i uprite tipku. TANANANA magija, zar ne? E super. A što se tiče pravopisnih grešaka, e njih majkemi imamo svi, zato shhhhhhhhhh. Bitchachos ŠALJEM VELIKU PUSU I MRŠ SVI SVOJIM PUTEM :******

    ~ od Nicol

    OdgovoriIzbriši
  23. hmm... sada vidim da luka horvat nije jedini koji bas nevoli darkica pa mozda on i ima pravo sa tom svojom sekcijom na blogu... najgori blogovi. ja neznam puno o događajima u hrvatskoj vezanih za cp jer neigram cp ... sada imam dosta slobodnog vremena pa sam malo dosao vratiti stare uspomene i pogledati nove blogove i tako

    i btw zelio bih se luki horvatu ispricati zbog vrijedanja iako je to sve biulo slucajno i samo veliki nesporazum...

    OdgovoriIzbriši
  24. Cp Hrvatska dođi malo na ovaj chat ---> http://xat.com/ClubPenguinMetalWarriors

    OdgovoriIzbriši
  25. Luka nisam bas mislio da ti je blog najgori,po dizajnu je super samo bi malo mogao nesto napisati o cp-u.Fica je upravu samo ako si rekao da nevredjamo zasto onda si rekao da je taj vas Drkic neodgojeno deriste i ako je tako to nek resava sam i meni se nesto bas nesvidja blog(njegova) ali to je njegova stvar i to nek on radi sta hoce.I hajmo prestati se svadjati.

    OdgovoriIzbriši
  26. Luka u prvom postu rekaosi nesto da ti predlozim a to ce biti da uklonis ovo najgori blog to je stvarno bespotrebno.A ovo je za Ficu ja zivim u istom naseju gde zivi i Darkic(koji se tako nezove)i on je odlican djak i nije neodgajeno psovacko deriste mozda je tako na xat-u kada ga neko iznervira ali ovako je miran jer ga tamo svi postuju.Vidim da dosta vas mrzi Darkica'a kada su mrzeli Luku on je rekao da su ljubomorni na njega tako i vi koji njega mrzite ste mozda malo ljubomorni,njegov blog je po dizajnu malo losiji ali znam da bi on teo da ima lepsi dizajni ali nema specijalne programe za to a i nebi zarazivo svoj komp i ovo za kraj on nije to sto je rekao Delu Xe da je balavac on ima vise od 13 godina mozda nije stariji od vas ali ga netrebate mrzeti kao i on vas sto nemrzi on samo mrzi onu Saraapril.Ovim komentarom nisam teo nikoga da uvredim.

    OdgovoriIzbriši
  27. loše ali ti mogu pomoći. već dugo čitam lencovu stranicu pa znam što on piše. piši o novostima, na cp-u i možeš komentirati blogove na drugim blogogvima. raditi česte partije da te zavole slati slike iz club penguina,slati tajne iteme u katalozima nove pozadine svakako i stavri koje se pojave u katalogu za odjeću. mislim da sam ti pomogla i da će ti tako puno bolje ići. prihvati me za autora pa ću ti pomagati oko postova. ja sam autor na lencovom blogu pa vec znam nešto o tome. rado cu napustiti njegov blog pa da me ti prihvatis.

    OdgovoriIzbriši
  28. luka oces me prihvatiti za bloggera?

    OdgovoriIzbriši